Shipping / Delivery Methods

Your order can be deliveredin the following methods: 

At a specific address by private transporters.
AVAILABLE IN GREECE ONLY
Available for locations outside
Thessaloniki.
Products will be paid by Credit Card, Pay Pall or Bank Deposit, and shipping costs will be paid to the transporter by the customer upon delivery.
Copy of the money transaction is required by email at theo@psomiadisflags.gr, before shipping.
Cash on delivery by courier services. AVAILABLE IN GREECE ONLY 
Payment will be made to the courier, shipping costs will be paid to the transporter by the customer upon delivery.
Pick up from our shop at 10th Vas. Irakleiou str. Thesaloniki.
Payment will be made at the shop upon delivery.
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας δεν θα ξεπερνά τις 72 ώρες. 
(Eξαιρούνται οι περιπτώσεις παραγγελιών που καταχωρούνται Σάββατο μετά τις 14:00 οι οποίες θα αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη)
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο θα ενημερώνεστε έγκαιρα από το τμήμα παραγγελιών για το χρόνο παράδοσης.
Παραλαβή από το κατάστημα μας 

Τρόποι Πληρωμής

Το κατάστημα μας σας δίνει τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους : 
Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. 
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. 
Αφού καταθέσετε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό πρέπει να μας στείλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής με email, στο theo@psomiadisflags.gr , προσθέτοντας το ονοματεπώνυμο σας. 

Μπορείτε να δείτε τους λογαριασμούς μας ΕΔΩ

Διαθεσιμότητα

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικός για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. 

Αν θα συμφωνείται για το νέο χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μας στέλνεται e-mail ότι είστε ενήμερος και θέλετε η παραγγελία σας να παραμείνει ενεργή.
Σε περίπτωση που οι νέοι όροι εκτέλεσης της παραγγελίας δεν σας ικανoποιούν παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα διακίνησης. 

Ανωτέρα βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Κόστος Αποστολής 
Για αποστολές εντός και εκτός Ελλάδας ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών ανεξαρτήτου ποσού παραγγελίας. 

Επιστροφές Προϊόντων 
Σε περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, έχετε δικαίωμα να το κάνετε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που τα παραλάβατε, χωρίς να έχει αποσφραγιστεί η συσκευασία τους και να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο πώλησης. Σε αυτή τη περίπτωση θα επιβαρυνθείτε μόνο με το κόστος επιστροφής των προϊόντων. 
Θα παρακαλούσαμε κατά τη στιγμή της παράδοσης να ελέγχετε προσεχτικά αν η κατάσταση των προϊόντων είναι σε καλή κατάσταση (π.χ. σπασμένο, λάθος προϊόντα, κλπ).

Πολιτική Επιστροφών

H παρακάτω πολιτική επιστροφών είναι σύννομη με τις ελληνικές και τις ευρωπαϊκές διατάξεις.


Για αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά στο www.psomiadisflags.gr
H παρακάτω πολιτική επιστροφών ισχύει αποκλειστικά για αγορές και συναλλαγές μέσω του www.psomiadisflags.gr (Αγορές εξ’ αποστάσεως). Στα φυσικά μας καταστήματα η πολιτική επιστροφών ενδέχεται να είναι διαφορετική.


Ο επισκέπτης/χρήστης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή αντικατάσταση των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, στις παρακάτω περιπτώσεις:


1. Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Psomiadis flags
2. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης έχει επιλέξει λάθος προϊόν και επιθυμεί την αντικατάστασή του.
3. Σε κάθε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης άλλαξε γνώμη για την αγορά και δεν επιθυμεί το προϊόν.


Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο επισκέπτης/χρήστης έχει υποχρέωση να αποστείλει αίτηση υπαναχώρησης μέσω email στο theo@psomiadisflags.gr


Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά με  ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ


• Με αποστολή στη διεύθυνση: Βας. Ηρακλείου 10 – 54625 Θεσσαλονίκη
• Aπό τον ίδιο τον πελάτη: Στα φυσικό μας καταστήματα (Βας. Ηρακλείου 10 – 54625
Θεσσαλονίκη).


Για αγορές που πραγματοποιούνται στο κατάστημα.
H παρακάτω πολιτική επιστροφών ισχύει αποκλειστικά για αγορές και συναλλαγές στο φυσικό μας κατάστημα. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.psomiadisflags.gr η πολιτική επιστροφών ενδέχεται να είναι διαφορετική.


Στην περίπτωση που η αγορά έχει πραγματοποιηθεί από το φυσικό μας καταστήματα (Βας.
Ηρακλείου 10 – 54625 Θεσσαλονίκη), οι επιστροφές-αλλαγές θα πρέπει να γίνονται εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν στο εν λόγω κατάστημα.


ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον επισκέπτη/χρήστη, πλήρη, χωρίς φθορές, μεταποιήσεις και στη συσκευασία τους,
συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, η εταιρεία μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή και αντικατάσταση. Στην περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος λόγω δικής του υπαιτιότητας επιβαρύνεται το άμεσο κόστος της επιστροφής και της επαναποστολής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, αυτή δεσμεύεται να αναλάβει το κόστος επιστροφής και επαναποστολής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει αποκλειστικά με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier. Ο επισκέπτης/χρήστης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός του χρονικού ορίου της υπαναχώρησης και εφόσον πληρούνται οι όροι επιστροφής και υπαναχώρησης. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από το λογιστήριο της εταιρείας εντός 10 εργασίμων ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων. Στην περίπτωση που το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων δεν προκύπτει από υπαιτιότητα της εταιρείας, από το επιστρεφόμενο ποσό αφαιρούνται τα έξοδα μεταφορικών της αρχικής αποστολής και €6 για το κόστος της επιστροφής.
Σε περιπτώσεις που η αρχική παραγγελία έχει αποσταλεί με δωρεάν μεταφορικά, το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή ορίζεται στα €3.
Σημείωση: Τα δωρεάν μεταφορικά, όπου αυτά αναφέρονται, σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν για τις επιστροφές και τις επαναποστολές.


ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
1. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν γίνει ειδική παραγγελία για τον επισκέπτη/χρήστη.
2. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αγοραστή- παραλήπτη.


Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο σχετικό σύνδεσμο.